2010. február 20., szombat

Voltam kint a lesen, sz.gépkocsival csak megközelíteni lehet, gyalogolni kell. Múlthéten a hó miatt, most meg a sár az úr. Fantasztikus forgalmam van: ismét megjelent a közép fakopáncs. Olyan harkály hadjárat van, hogy nem lehet egy jó képet lőni. Szegénykét is annyit zavargatták a többiek, hogy nem lett róla egy elfogadható képem. Van egy új faj, szerintem kenderike, de ezt még pontosítani kell. A hóban kaptam el, az azonosítás miatt. Nagyon szép kismadár. Ennyi fenyőpinty még nem volt, mint most. Minden csali nélkül beszállt egy öreg hím ölyv. Húú... az énekesekhez szokott szemnek óriási volt, kb. 3 méterre. Lőttem egy pár portrét, és már tovább is ment. Tettem ki húst (pulyka nyak) az ölyveknek, de nem jöttek, viszont a szajkók jól belaktak. Elég gusztustalan képek lettek, de valami ízelítőt felteszek. A fagyos húst minden gond nélkül kitépték, simán falatoztak. Micsoda erős csőre van!!! Nagyszerű volt ez a fotózás, még akkor is, ha nem lőttem valami nagy csodát. Felteszek régebbi képeket is, ahogy ígértem.
Galéria: http://www.fotovilag.hu/galeria2/12841/merlot02





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése