2010. március 17., szerda

Ismét a lesen voltam 15-én, kissé későn értem ki, és próbálgattam az új módszerem. Az üveg sokat elvesz a fényerőből, ezért kivettem. Helyette csak egy 13 cm-s üvegcsík van felül a kémlelő ablakon, alatta pedig a kivágott nyíláson dugtam ki a lencsét, álcahálóval akadályozva mellette a belátást. Az üvegen keresztül kiválóan kilátok, az álcázott lencse pedig kint van, nincs fényerő-veszteség, minőségromlás. Igaz nem lehet rángatni a kamerát. Most úgy látom alkalmazható, viszonylag bátran mozgatható az optika. Erről majd írok még, mert vannak további előnyei és kévés még a tapasztalatom. Két pár fenyő pinty és kék cinke, cinke, mezei veréb, zöldike csapat, 2 pár meggyvágó és nagy fakopáncs volt a látogatóm. Meglepetésemre két fácán tyúk és egy kakas is odajött, tehát bevált a módszer, hogyan vezethető az etetőhöz a fácán. Az elmúlt héten írtam, hogy miként szórtam ki egy vonalban a kukorica szemeket. Remélem odaszoknak. Kitisztítottam az odúkat, jöhet a költési időszak. Igazán ütős képet nem tudtam lőni, de jó volt kint. Főleg a fácánoknak örültem. Azért mutatok két képet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése