2010. március 2., kedd

Természetesen ismét kiültem a hétvégén, hát merőben más volt, mint egy héttel ezelőtt (a hó elolvadt). A fenyőpintyek hada már eltűnt, csak 2 pár érkezett. Mezei veréb alig volt, 2 pár kék cinke rendületlenül jött. A szenesek csapata az egész napjukat ott töltötték. A "nagy" karvaly fiú kétszer támadt, de nem jött össze neki, persze nem szállt be :). A fácánok 20 méterre elsétáltak, még csak nem is tekintettek a les felé. Reggel kukorica szemeket tettem ki egy vonalban, ha elcsíp egyet, akkor a szemeket követve odajöttek volna a leshez. De nem, nem vette észre a "vaktyúk", na mind1. Még hallottam süvöltőt a közelben, a szarka csak "kiabált", de nem szállt be. Nagy fakopáncsok is kergették egymást, hűséges vendégeim. Sajna "Olga", nem érkezett, nyáron láttam utoljára, szerintem valami történt vele. "Olga" egy nagy fakopáncs-tojó, a szárnya mintázatáról ismertem fel. Nagyon szorgalmas volt (két évig járt hozzám), videón rögzítettem, amint az etetőmnél - eteti a kicsinyét. A régi honlapomon látni ezt a videót. Kicsit átépítettem a lesem, de erről majd holnap. Most egy kis ízelítő a húsevő szajkóról -csak dokumentum képek!
Galéria: http://www.fotovilag.hu/galeria2/12841/merlot02

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése