2010. április 11., vasárnap

Elkezdtem építeni az új lesem. Helyileg a régi mellett van, de beásom és jobban betájoltam, figyelemmel a téli és a nyári fényekre. Délelőtt 9.00 órakor elkezdtem ásni és 14.00 órakor már a kocsiban ültem, ez kb 3 köbméter földet jelentett. Hát a derekam nem volt valami virgonc az eset után. A kitermelt földet a les előtt szétterítettem és így egy szép nagy vízszintes talajt kaptam, amit be kell füvesíteni. Az ásást követően jön majd a betonozás, ma esőt mondott egész napra, így pihenek. Jobb a szilárd talaj, mert az állvány stabilabban áll. Elég nagy munka egy ilyen kis két személyes les megépítése, remélem a méreteket nem tévesztem el. Puha volt a talaj, ami nagy szerencse. A régebbi képekből is mutatok. Remélem a jövőhéten tudok betonozni, a régi les azért műkszik, vannak vendégeim. (A meggyvágó nyakán valamilyen módon keletkezett egy vágás)

Galéria: http://www.fotovilag.hu/galeria2/12841/merlot02

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése