2010. április 20., kedd

Hétvégén lebetonoztam a les alját. Vásároltam zsákos betont és kb 5 cm vastag beton réteget terítettem szét. Nem mondom, hogy tökéletes sík felületet kaptam :), de megteszi. Kihagytam egy 30x30 centiméteres részt, hogy kitudjak mászni a gödörből. Majd ha a les kész, akkor ezt a kis részt kibetonozom. Megvannak a méretek, a héten vágatok OSB lapokat, és azt fogom összeszerelni. Sajna fűmagot elfelejtettem venni, de szombaton pótolom. Másnap kiültem kora reggel a lesbe és született egy-két fotó is (semmi extra). Idén először megszólalt a kakukk, nagyon jó volt hallani, igazi nyári hangulatot adott. Meglátogatott egy barátposzáta pár, egy füzike, és egy seregély. Sajna nem jó helyre szálltak le, így kép nem lett róluk. Hétvégén építkezem és teszek fel werk fotókat a munkálatokról.
Galéria: http://www.fotovilag.hu/galeria2/12841/merlot02

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése