2010. június 20., vasárnap

Hát lássunk egy pár képet, ami az új lesből készült. Felfedeztem, hogy a lestől 100 méterre egy Haris énekelt estefelé. Az idén a sok eső miatt mellig érő fű nőtt, ami ideális élő hely számára. A les körüli tisztáson egy Gébics vadászik, remélem további képek születnek. Nagy élmény volt amikor megláttam, hogy egy fácán tyúk a kicsivel jön, két napig vártam mire sikerült megfotóznom, azóta se láttam őket. A kicsi sokszor nincs az anyja közelében, kellő távolságból követi, így szerencse, hogy egy ilyen pillanatot kifogtam. Az itató még nem tökéletes, de alakul.

Galéria: http://www.fotovilag.hu/galeria2/12841/merlot02

2 megjegyzés:

  1. Szép képek, a haris eszmei értéke cca 500.000 Ft, és mérsékelten veszélyeztetett faj. G. Gábor

    VálaszTörlés
  2. A haris költési időszaka május június.

    VálaszTörlés