2011. március 16., szerda

Megvásároltam a leshez szükséges anyagokat, OSB lapokat, csavarokat, tetőléceket. Ezt követően mindent kiszabtam. A kitekintő ablakot mint írtam, korábban kivágtam, most elkészítettem egy fóliás üveget az ablak felső részére (nem lehet belátni, de Én kiválóan kilátok). Az ablak felső részén a fóliás üvegen kényelmesen kilátok, az alsó részén a szövet kitekintőn pedig fotózhatom. Ugyancsak elkészítettem egy csapos megoldást a kitekintő felcsatolásához. Erre azért van szükség, mert amikor nem vagyok a lesbe, akkor a vászon kitekintőt lecsatolom és helyére egy OSB lapot csatolok fel. Így ha esik, akkor a vászonból készült kitekintő nem nedvesedik be és nem koszolódik el, valamint semmi nem tud bemenni a lesbe. Egyszerű megoldás, gyorsan elvégezhető a csere és olcsó. A les tetejére szintén OSB lap kerül, arra pedig bitumenes hullám lemez. Sajnos esős hét lesz, így az összeszereléssel várnom kell. Legalább 3 nap száraz időre van szükségem, hiszen kívülről még le is lefestem.

Régebbi képek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése