2011. június 15., szerda

A hétvégén nem tudtam kimenni a lesre. Még mindig nem csináltam meg a csatornát, aminek a segítségével az esővizet az itatóba vezetem majd. A másik ablak felszerelése is késik, hát " Ember tervez, Isten végez". Korábban több alkalommal (első alkalommal Dáviddal láttuk) volt szürke légykapó látogatóm , és sikerült is megfotóznom. A gébics pár nem jött. Elhatároztam, hogy amint adott a lehetőség, sokáig kint maradok a lesen, hátha meghallom a haris énekét. Tavaly volt egy pár, sokszor hallottam jellegzetes énekét. Már készülök a nyaralásra, ahol nagyvad fotózást tervezek, mobil lessátorral. Ui: hétvégén új bejegyzés!

2 megjegyzés:

  1. Szia Robi!
    Küldtem neked e-mailt, megkaptad?
    Képzeld, megérkezett a lessátram. Hasonló a tiedhez. Már kipróbáltam a gyurgyalagoknál.
    Sajnálom, hogy nem jöttek vissza a gébicsek. De a légykapóról készült képeket szívesen megnézném.

    Üdv: Dávid

    VálaszTörlés
  2. Szia Dávid!

    Nem jött e-mail., küld el újra! Örülök a lessátradnak, a gyurgyalag érdekelne engem is. Közben szereztem ablaknak valót, ma szabom ki. A többit e-mail-ban.

    VálaszTörlés