2011. június 1., szerda

Ismét a lesen, előtte levágtam a füvet, majd vendégemmel, Dáviddal kimentünk. Megtöltöttük az itatót, közben beszélgettünk a les építéséről, annak körülményeiről, a hely kiválasztásáról, és még sok mindenről. Ha két ember szereti a természetet, akkor (korra, nemre, vallásra, stb. való tekintet nélkül) jól megértik egymást. Beültünk és lassan beindult az élet. Sajnos nem két személyes a les, így nem tudtam igazán fotózni, de az a nap nem is rólam szólt. Igaz egy kis üveget gyorsan felszereltem, de nem volt valami jó. Dávid viszont fotózott és remélem élvezte a lesfotózást. Ért egy meglepetés. Pont ezen a napon megjelent egy gébics pár, az idén még nem láttam őket, nagyon vártam megjelenésüket. Dávid készített is róluk képeket. A szajkók ezt a napot kihagyták, nem jöttek. Közben gondolkozom, hogyan lehetne a másik ablakot kialakítani, mondjuk az énekesek fotózásához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése