2011. október 18., kedd

Üdvözlök mindenkit!
Az elmúlt héten kimentem végre a lesre fotózni, sajnos Péter nem tudott eljönni. Ismét dúl a háború az egerekkel, fél vödör homokot kapartak be. Takarítás közben a nagy por miatt, kinyitottam az ablakot, de az véletlenül lecsapódott és eltört a kitekintő üveg ... használható maradt. Egy órát vett el az időmből! Az alját körbe fogom betonozni, így talán nem tudnak majd bejönni. A forgalom sokkal gyengébb mint az elmúlt év hasonló időszakban, nem tudom az okát. Végre előkerült egy nagy fakopáncs is, pedig július elején még öten voltak. A fácánok nem jöttek. Hát elég bután lestem ki a fejemből, amikor is beszállt egy rozsdás csuk. Időről,- időre visszatért, még meg is fürdött. Sikerült róla értékelhető képeket készítenem. Sokáig itt maradt, gondolom azóta mesze jár ez a kis hosszútávú vonuló madár. Nagyon örültem neki. Mivel túl vagyunk az első fagyokon, talán megpróbálkozom az ölyvek csalogatásával. Az elmaradt munkáimat ismét átütemeztem :) Haza indultam, ezért a felszerelésem kipakoltam a lesből. Ekkor megjelent egy hatalmas kóbor kutya, nagyon szép és szelíd, már találkoztam vele. Ott szaglászott, majd lepisilte a hátizsákomat és tovább állt. Kösz ... :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése