2012. február 20., hétfő

Sajnálatosan nincs szerencsém, mert megbetegedtem, így nem tudtam kimenni fotózni, illetve nem frissítettem az oldalam. Isten akaratából a kórság lassan távozik gyarló testemből és minden visszaáll a régi kerékvágásba. A barnára száradt erdőt a bágyadtan hullott hó lassan fehér paplannal takarta be, így igazi téli képek születhettek volna, hát ez van. Az is bosszant egy kicsit, hogy mostanában nem tudtam olyan képet készíteni, amire azt mondhattam volna, hogy na ez nagyon jó lett. A nagy etető sem készült még el, aminek az elhelyezését már átgondoltam.

Szenvedésem közepette az MME oldalán, és más oldalon is olvastam, hogy az enyhe időjárás következtében az etetők forgalma a legtöbb helyen gyér volt, és csak a fagyok, a havazások beálltával élénkült meg. Mint írtam korábban, nálam is szokatlanul kevesebb madár fordult meg az etetőn és ennek okán sokat törtem a fejem. Ez megnyugtatott, mert a természet alakította így, és nem például egy tömeges pusztulás.  Én már a tavaszra koncentrálok, alig várom a kék égen trillázó pacsirta énekét.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése