2012. május 15., kedd

Üdv. mindenkinek!
Hát vagy nagyon meleg van, vagy nagyon hűvös. Kimentem, de a mozgás lehangoló volt. A nap már elég erős, hogy nagyon kemény fények alakuljanak ki, érdemes szűrőt használni a déli órák körül. Délelőtt kínomban már egy dongót is lefotóztam, de türelmem meghozta gyümölcsét.  Unalmamban észrevettem egy mozgást a les bal oldalán a magasabb fűben. Ez a rész nincs lekaszálva. Nem tudtam eldönteni mi lehetett az a barnás valami. De azonnal átállítottam az objektívet a távolabbi cél befogására, ekkorra már megpillantottam a várt célt. Hát a kis mezei kan-nyúl barátom tévedt a les elé. Viszont ahogy kijött a takarásból, átgaloppozott a nyílt területen, így nyomtam a gépnek amit lehetett, de csak két dokumentum jellegű kép született. Biztató, mert ez meggyőzött, hogy a környéken bóklászik és van esély arra, hogy egyszer megáll a les előtt és akkor értékelhető képet lehet róla készíteni. Tehát a lesben állandóan figyelni kell, nem lehet szunyókálni, tenni-venni, mert tuti, hogy akkor fog valami történni. Ha a sors igazán mulatni akar rajtad, akkor a nap folyamán az elmulasztott pillanatokon kívül, más már nem is fog történni. Volt ilyen, de Én nem, mulattam rajta :). Werk képeket készítek és felteszem nektek. Nagyon szép a les nyári környéke.

Dokumentum képek:






....  és egy pár kép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése