2012. június 30., szombat

Sziasztok!
Jó rég jelentkeztem. Az itató működik, talán annyi hibája van, hogy felmelegszik benne a víz. Ideálisabb lett volna a les felőli végét mélyebbre készíteni, hát ez van.           Voltam kint több alkalomommal is, pokoli a hőség a déli órákban, ezért meg kell oldanom a hőszigetelést is. Két alkalommal találtam a les előtt karvalytámadásra utaló nyomokat, minkét esetben fakopáncs volt az áldozat. Micsoda képek lehettek volna, de nem voltam ott. Ez is igazolja, hogy nagyszerű pillanatok vannak a lesnél, de a legtöbb esetben ennek nem vagyunk a tanúi. Ezért minél több időt kell kint tölteni. Egy sikertelen karvalytámadás után a hím karvaly leszállt a földre és bement egy bozótosba, elég sok időt töltött ott, majd kisétált és elrepült. Mit kereshetett ott? Nem tudom. Kimentem hajnalban és feltöltöttem az itatót. Nagyon szép a reggel, de sajnos az első napsugarakat az erdő eltakarja. Később is van némi ellenfény, de a reggeli órák nagyon hamar véget érnek, és van egy óra, amikor egyáltalán nem jók a fényviszonyok. De az ellenfény nagyon szépen kiemeli a vízcseppeket, amikor a madár fürdik. Szerzek egy tükröt, vagy valami fényes lemezt és kitalálok valamit, hogy délután is legyen ellenfényem, ha akarom. És bánatomra új faj nem jelent meg, pedig nagyon várom :).





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése