2012. július 12., csütörtök

Hurrá! Vége a kánikulának!
Ami jó is meg nem is, mert szeretem a meleget. A nyaralást követően be van tervezve egy vizes élőhelyes fotózás. Sajnos ezek a helyek nagyon messze vannak tőlem és nincs helyismeretem sem. A fizetős lesek ... hát nem az igazi, egyszer leírom a véleményem erről a mai divatos fotózásról.
Sok minden nem történt velem, kitakarítottam a lest, levágtam a füvet. A szokásos fajok jönnek szépen. Arra gondoltam meg kellene próbálnom hang segítségével behívni madarakat, lassan vége a másodköltésnek is, előtte nem etikus így megzavarni a revírt. Még soha nem próbálkoztam ezzel a módszerrel, majd meglátom. Az itatót is átrendezem egyfajta erdei tuskós itatóvá. Nem fektetek elég hangsúlyt az itató berendezésére, és ez az egyhangúság veszélyét rejti magába. A fotózást elő kell készíteni, mégpedig alaposan, mert így nem lépek előre.
Mindenkinek jó nyaralást és pihenést!




 


Régebbiek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése