2013. február 23., szombat

Kedves Barátaim!
Sikerült kimennem a lesre, nagyon szép idő volt. Üröm az örömben, hogy észrevettem, az etető fedele nem úgy van rögzítve ahogy Én otthagytam.  Valaki elvitt kb. 15 kg szotyit. "Ügyes" ember, mert ha nem megyek ki, pld. 3 hétig, akkor elfogy a szotyi az etetési szezonban, ez elég durva. Majd teszek rá lakatot és nem teszem tele, talán nem veri szét .
Hatalmas volt a forgalom, nem történt semmi extra, de azért jól éreztem magam. Egy öreg karvaly tolyó üldözte a cinkéket. A gúla alakú bokorra szállt be a sikertelen támadás után, de láttam a sűrűben, kissé alatta ott lapul egy cinke. Arra gondoltam - ne mozdulj meg..!  - de aztán beláttam, bármennyire is szörnyű, ez a természet rendje. Még nem szoktam meg ezt a szituációt. A karvaly megrebbent, jól gondolta,  ettől a cinke megijedt és kirepült a sűrűből, körbe a bokron. A karvaly utána, de egy kör után a cinke ismét visszamenekült a sűrűbe. Ismét figyelték egymást, kivártak, végül a karvaly elrepült. Nagyon izgalmas volt, igazi taktikai csatának voltam a szemtanúja. A cinke bírta idegekkel és életben maradt.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése