2013. június 28., péntek

Sziasztok!
A sikertelen mobil-sátras fotózás után kimentem a lesemre. Hát gyatra volt a forgalom, de egy csapat zöldike megmentette a napot. Érdekes, hogy a fakopáncsok nem jöttek, és általában is lehangoló volt a forgalom. Ettől függetlenül készült egy pár kép, semmi figyelemre méltó, de azért megmutatom őket. Unalmamban a vízre szálló darazsat, és zengőlegyet is lefotóztam. A lesben óriási volt a hőség, szerencsére fújt a szél és így mozgott bent a levegő. Ki kell mennem a füvet lekaszálni. A fű mellmagasságig ér a les környékén, és ez jól elrejti. Szerencsére az árvíz nem fenyegette a lest.






3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia Robi!
    Ismerős a szitu, én sem értem mi lehet a baj. De jön a kánikula ;) Nem baj, a két portréért már megérte ;)Üdv: Tomi

    VálaszTörlés
  3. Szia Tomi!
    Tényleg így vagyok vele, ha van egy értékelhető kép, már jobb a hangulatom.
    szia (azért remélem fellendül majd a forgalom, és főleg egy új faj megjelenése lenne az igazi)

    VálaszTörlés