2015. szeptember 26., szombat

Sziasztok!


Sok minden történt, hol is kezdjem. Majdnem sikerült a mókust becsalogatni, de ismét megszegtem egy szabályt, .... a lesben folyamatosan figyelni kell. A les a déli órákban elcsendesedik, és nem is volt mozgás, így telcsiztem egyet. Természetesen mikor jön a mókus inni,... igen ... akkor. Amikor odapillantottam, már ment is el, hiszen a kiszűrődő hangom elriasztotta, A karvaly beszállt és elég jól tűrte a fotózást, nagyon örültem neki. Videót is készíttettem róla, majd megnézem milyen minőségű. Ismét volt kergetőzés a szajkóval, pár pillanatot erről is sikerült videóra vennem. Egy fácánkakas meglepett, mert felugrott az itatóba, hatalmasnak tűnt, az énekesekhez képest. Érdekessége volt, hogy a nyakán nincs fehér gallér, remélem visszatér. István barátommal elmentünk a Gemenci erdőbe, de erről majd külön írok. Elkezdtek hullani a levelek, nagyon szép színes időszak következik.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése