2018. március 26., hétfő

Üdvözlök mindenkit!

Kihelyeztük az odúkat. Pénteken kivittem a "C" típusú odút, kerestem egy alkalmas kis fát, és arra felerősítettem. Figyeltem a tájolásra és a háttérre is.


Szombaton Istvánnal kicipeltük a farönkből kivájt búbosbanka odút és azt is felállítottuk. Nagyon jól sikerült, igaz utólag vettem észre, hogy a tartó oszlopot eredetileg a nem látható oldalra akartam tenni, de így stabilabb lett, a rönk természetes alakját jobban kihasználtuk, másrészt a felvételeken nem fog látszani az egész rönk. Természetesen itt is figyeltünk a nap járására, a háttérre, kijelöltük a lessátor helyét. Egyenlőre faágakból készítettünk egy kis építményt, amit továbbfejlesztek, és ez mögé fogjuk felállítani a mobil sátrunkat. Arra számítunk, ha van ott valami építmény, talán nem zavarja majd a madarakat a lessátor alkalmi felállítása. Talán ideiglenes lest építek, amit megszoknak. Szóval nagy reményekkel várjuk a lakókat, legyen az bárki is. Megjegyzem elég nagy munka egy ilyen odú elkészítése és felállítása.  Viszont garancia nincs arra, hogy be is költözik valaki az idén.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése