2010. március 30., kedd

Hétvégén kimentem a lesre, nem túl korán :), de azért a két napot kint töltöttem. Az új (mármint nekem) módszerem beválik, sokkal jobb minőségűek a képek, és a lencse mozgását elég jól tolerálják az énekesek. Volt mozgás bőven, most a zöldikék csapata volt az uralkodó, de volt 3 pár meggyvágó, kis mezei veréb csapat, 3 pár nagy fakopács, természetesen sz.cinkék, 2 pár kék cinke, fácánok (egy kakas és 3 tyúk) és erdei pintyek. A közelben volt még (de nem szállt be) fekete és énekes rigó, vörösbegy, egy pár ölyv, egy barátposzáta és egy pár cigánycsuk.
Az cinke-odút ismét látogatta egy pár, remélem az idén is ott költenek. A héten felteszem a legjobb és a többi képet is! A fácánokat nem tudtam megfelelő perspektívából fotózni, azok csak dokumentum képek lettek. Arra talán jó, hogy a tollak színvilágát bemutassa, vagy inkább érzékeltesse. Nemsokára megépítem az új lesem, már megvan a helye, majd részletesen írok róla és werk fotókat is felteszek az "építkezésről". Egy egércsapat valahová befészkelte magát, mert, olyan egérszag volt, hogy szellőztetnem kellett. De azért jó volt kint, élvezem a tavaszt! :)))

Galéria: http://www.fotovilag.hu/galeria2/12841/merlot02

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése