2010. április 26., hétfő

A hétvégén folytatódott az építkezés, megvetem a hozzávalókat, OSB lapok, facsavarok, festékek, hullámlemezek, stb. Kicipeltem a leshez, a beton szépen megkötött, jó masszív lett. A gödör széleit kivízszinteztem és lebontottam a régi lesem, mert egyes anyagok kellenek az új leshez. Szépen felállítottam a vázat, sajna egy kicsit elméreteztem, de korrigálom. Jó nagy rendetlenség lett a les környékén, a legtöbb haszontalan lomot elégettem, tökéletes tisztaság lesz a les körül. A vázat felállítottam és felszereltem a les tetejének a vázát. Az eredeti elképzelésem szerint a tetőt felhajtva lehetett volna bemenni a lesbe, de ez több szempontból nem jó. Ezért hátul kiásom a lejáratot. A váz és a tetőszerkezet jó, valamint kívülről khakiszínűre lefestettem, a tető is zöld. Most már látni, miként is néz ki. Nagyon sok munka, de elég jó lesz. Még hátra van a bejárat kialakítása, a tető rögzítése, az oldalBalra igazítás felbetonozása, a befelé nyitható ablak össze és felszerelése, az itató összeszerelése, beállítása, ... Üdv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése