2015. szeptember 3., csütörtök

Sziasztok!

Szenvedek az itatóval, csöpög. Tegnap beragasztottam a sarkokat, ma feltöltöttem milliméter pontosan, majd 15 perc után csöpögött. Átnéztem, nem lehet lyukas. Valószínű egyes helyeken, túl alacsonyan vágtam be a lemezt, hogy azt az oldalára hajtsam. Mivel az oldalsó fal nem nyíl egyenes, ezért, amikor a vízszint eléri a bevágást, akkor szivárog. Most megvárom, amíg megint kiszárad valamelyest a medence, és az oldalára ragasztom a fóliát. Jó hír, hogy szépen sikerült bevízszintezni, azon nem kell állítani. De lehet, ha valamivel kevesebb vizet töltök bele, akkor nem fog csöpögni.
Egyébként, nagyon szép a forgalom, 250 mm a legoptimálisabb. Sikerült pár képet készítenem, a vaku nagyon sokat segít. Végre beszállt egy Vörösbegy is. A Karvaly még várat magára. Az egyik  Szajkó erőszeretettel szedi szét a berendezett medencét, teljesen feldúlja. Teljesen antiszociális :))) (még a Gyurgyalagos fotózásból is két kép)





2 megjegyzés:

  1. Szia Robi!

    Nem próbáltad még a tófóliát? Nekem az van és nem tudják a madarak kicsipkedni (mondjuk nem láttam még nálam ilyen reakciót). Egyszer beraktam azóta is f*sza! :)

    Üdv, Tomi

    VálaszTörlés
  2. Szia Tomi!
    Még nem próbáltam, de gondoltam rá, elvileg ennek is működnie kell. Nagyon zavaró, hogy az alumínium lemez világít, azt el kell fedi. Ezért a tófólia jobbnak látszik, meg talán könnyebb felszerelni is. Ezért átgondolom ezt a lehetőséget. Köszönöm, hogy szántál rám egy pár sort, üdv: Robi

    VálaszTörlés