2014. február 16., vasárnap

Kedves Barátaim!

A sas fotózással kapcsolatos, előző bejegyzésemben leírt történet csupa jóval folytatódik. Úgy 13.00 óra körüli időben megjöttek a Réti és Parlagi sasok, volt hogy a les melletti fán öt madár ült. A napocska kisütött, amit nem is reméltem. Olyan komótosan repülnek, de hatalmas távolságokat tesznek meg. A lesből láttam, hogy a távolban eltűnt a fiatal Réti sas, majd rövid időn belül megjött egy másik irányból, ezt gyakran ismételgették, hosszabb - rövidebb portyát követően ismét leszálltak a lessel szemközti fákon. A fiatal Réti sason volt gyűrű, ami a fotózás szempontjából nem kedvező. De nem érdekelt, minden pillanatot élveztem és figyeltem ezeket a fenséges madarakat. Bevallom, hozzám a Parlagi sas közelebb áll. Talán a megjelenése miatt. Mindenki dolgozott, senki nem akart kihagyni egy pillanatot sem. Nagyszerű délután volt, megérte a fáradozást. A sas fotózás kivételes élmény. A kályha nem indult be, de kibírtuk. Amikor hazaindultunk, mindenki elégedetten gondolt vissza a nap eseményeire.





4 megjegyzés:

  1. Ej, nem semmi kaland lehetett élőben látni ezeket a madarakat. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Szia Krisztián!
    Nagyon impozáns látvány őket megfigyelni, tényleg nagy élmény egy sasfotózás.
    Ha lesz lehetőséged, ne hagyd ki.

    Szia :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Robi! Hűű, de el vagyok veszve, de látom Te nem tétlenkedsz!! Gratulálok a sasokhoz!!! :D

    VálaszTörlés
  4. Szia Tomi! A sasfotózás hihetetlen dolog. Még nincs minden kép feldolgozva, de majd lassan. Ha költöztél, írjál és kimegyünk egy fotózásra.

    szia

    VálaszTörlés