2018. november 13., kedd

Sziasztok!

Végre van egy kis időm és töltök fel képeket, illetve a karvalyról szóló rövidfilmet. Nem volt lehetőségem mostanában kimenni a lesre, nagyon vágyom már egy sikeres napra. Az ősz színeit sikerült egy alkalommal elkapnom, készült egy pár kép. Jelenleg nincs nagy forgalom a lesen, hiszen szokatlanul jó idő van, a téli vendégek még nem érkeztek meg. Tervezgetem a magasles megépítését, az odút behoztam. Meglepetésemre az odúban egy ötemeletes lódarázs fészek maradványait találtam meg. Jövőre kihelyezem egy másik helyre, talán a magasleshez, ha megépül :))



















A karvalyról szóló rövid film még a felkészülésről szól, de talán vannak benne megtekintésre érdemes jelenetek. Sokat tanultam a nyers felvételek feldolgozásáról, bár még nem eleget. Kipróbálom, hogy szakemberekkel feldolgoztatom a filmet. Ez bizony költségekkel jár, de be kell látni, mindenhez nem érthetek, az én dolgom a felvétel elkészítése. A költségvetés teljes összegét még nem ismerem. A következő rövid film egy vizes élőhelyről szól. Nagyon várom ennek a filmnek a technikai megjelenését, hiszen látni fogom a profi munka színvonalát.

HU


EN


És az őszi képek.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése