2020. május 17., vasárnap

Sziasztok!

A széncinkék sikeresen költöttek, a napokban kitakarítom az odút a másodköltésnek. Gyér a forgalom az itatón, de ennek az időszaknak hamarosan vége. Nagyon hiányolom a füzikéket, előző években sokan voltak, most talán egyszer láttam az itatón.

 A kisfilm válogatásán dolgozom, sok felvételt újra feldolgoztam, elég sok munka van még hátra, pedig ez csak a váltogatás, és nyers filmek feldolgozása, Aztán a történet összeállítása, vágás, dramaturg, zene.... sok munka, de nagyon szeretem.








2 megjegyzés:

  1. Jó napot, hogy vagy? Brazil vagyok, és új követőket keresek a blogomhoz. Én is követhetek téged. Új barátok is szívesen látunk.

    https://viagenspelobrasilerio.blogspot.com/?m=1

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem jól vagy, elnézést a késői válaszért, oké, követni foglak, feliratkozom a csatornádra, minden jót! :)

      Törlés