2021. december 30., csütörtök

 Sziasztok!

Hát jó rég jelentkeztem, ennek oka az, hogy minden idők legrosszabb évét zártam, alig jutottam ki a lesre fotózni, vagy máshová filmezni. A COVID járvány miatt elvesztettem több munkámat.

A filmhez kiválogatott snittek feldolgozását folytattam. Közben az történt, hogy a videók feldolgozásának más módszereit is megtanultam, így újra fel kellett dolgoznom a felvételeket. Hat év felvételeiből válogatom, hatalmas munka maga a válogatás is, hát még a feldolgozás. 

Végül, 2021. 12. 28-án kimentem egy pár órára a lesre fotózni, így akartam zárni az évet. Nagyon zord idő volt. Mivel nincs hó és fagy, az etetőn gyér a forgalom. A szokásos fajok jöttek, még a mókus is belakmározott.

Úgy remélem a 2022. év második fele sokkal termékenyebb lesz. Most az utolsó alkalom képeit láthatjátok, illetve régebbről egy párat.

Végül boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek! I wish you a happy new year!







Régebbi képek:









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése