2022. június 28., kedd

 Sziasztok!

Jó rég jelentkeztem, sajnos az élet ilyen, sokat kell robotolni.😊

Szerencsém volt és egy pár alkalommal kijutottam a lesre. Most mutatok pár képet. Februárban készítettem egy cinke odút és a lessel szemben lévő fára kihelyeztem. Hamar elfoglalták a cinkék, sikeres volt a költés, sőt most zajlik a másod költés is. Az öreg Canon 50D gépemre feltelepítettem a legújabb Magic Lantern programot és meglepően jó videókat készít, még a nem túl fényerős 100-400-as lencsével is. Gondoltam készíttek pár videót a másodköltésről. Az alábbi videóban látni milyen szorgalmasan etetik a kicsiket a cinke szülők.

A "Vízcsepp" c. film készítése előrehaladott állapotban van. Nem tudom eldönteni, hogy a teljes filmet tegyem közzé, vagy sorozatként jelenjen meg.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése