2023. március 8., szerda

Sziasztok!

 Mostanában videóban mutatom meg, hogy milyen képek születtek és mi történt a lesen. Ettől függetlenül, majd ide is feltöltöm a képeket. Egy fél napra mentem ki a lesre és nagy meglepetés fogadott. Egy csapat Szőlőrigó tanyázott a les melletti bokrokban. Csak a monitor előtt láttam meg, hogy nem Fenyőrigók, mint ahogy gondoltam. Nehezen voltak láthatóak, így tévedtem. Első alkalommal figyeltem meg ezt a fajt a lesen, másrészt, életemben is első alaklommal találkoztam vele. Sajnos nem repültek be inni, így értékelhető kép nem született, de a videófelvételeken fel lehet ismerni őket. Felszereltem az új odút a kékcinkék számára, remélem elfoglalják. Szép napot mindenkinek, remélhetőleg beköszönt a tavasz.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése