2023. május 14., vasárnap

 Üdv!

Több alkalommal kimentem a lesre, vittem ki vizet és levágtam a füvet is. Sajnos összeszedtem egy kis kullancsot, olyan 3 mm nagy lehetett, nagyon kicsi volt. Amikor az újammal megsimogattam, akkor rövidesen magától kijött és elkezdett mászni. Soha nem találkoztam a lesen kullanccsal, így vásároltam riasztót, és mivel a fű sem magas már, így remélhetőleg nem fogok már találkozni vele. Nagy felfedezés volt, hogy feltehetően a dolmányos varjú a Dunából rákokat hozott az itatóba és ott fogyasztotta el őket. Amikor kiültem fotózni, kétszer is beszállt, de nem láttam pontosan mivolt a csőrében, ami kissé piros volt. Ahogy leszállt, azonnal elrepült, vélhetően a lencsét meglátta. Így sajnos kép nem készült róla. Remélem felfedezem, ki hoz rákot az itatóba. Az alábbi videóban a részletek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése